مشروع في بلدة محيبيب بتمويل من الكتيبة الإسبانية


افتتح قائد القسم التاسع في الكتيبة الإسبانية المقدم مورّو مشروعاً بتمويل من الكتيبة الإسبانية في بلدة محيبيب الواقعة ضمن نطاق عمليات الكتيبة النيبالية. يهدف المشروع الذي هو عبارة عن تقديم 80 لمبة LED وإشارات سير الى تحسين الرؤية الليلية والإضاءة وكذلك السلامة على الطرقات في البلدة المذكورة.

كما افتتح مشروعاً آخر بتمويل من المملكة الإسبانية في بلدة كفرحمام داخل نطاق عمليات الكتيبة النيبالية. يهدف هذا المشروع الذي هو عبارة عن تركيب أسلاك كهربائية الى توسيع وتحسين الشبكة الكهربائية في البلدة.

وفي كلا الافتتاحين، شكر رئيس البلدية التابع لكل بلدة الدعم الاقتصادي التي تقدّمه اسبانيا متمنين الاستقرار في المنطقة ومهمة ناجحة لجميع عناصر اليونيفيل العاملة في القطاع الشرقي.


Inaugurations in the East Sector

Yesterday, Lieutenant Coronel Morro, Sector Esast head of G9, inaugurated a project financed by Spain in MAHIBEB, within the area of responsibility of NEPBATT. The project called "Acquisition of 80 LED lamps and traffic signals" will serve to improve night visibility and brightness, as well as road safety conditions in the aforementioned town.

He also inaugurated a project financed by Spain in KAFER HAMMAN, within the area of responsibility of INDBATT. The project called "Installation of electrical wiring", will serve to expand and improve the electrical installation in the aforementioned town.

In both cases the mayors thanked the economic effort executed by Spain, and wished stability in the area and a great mission to all the members of the East Sector ".











تعليقات: